Directia pentru Agricultura Judeteana Galati aduce spre informarea cetatenilor ca pe durata starii de urgenta, activitatea Oficiului National al Registrului Comertului si a oficiilor registrelor comertului de pe langa tribunale continua in ceea ce priveste inregistrarea mentiunilor privind persoanele juridice si persoanele fizice inregistrate in registrul comertului si se deruleaza prin mijloace electronice, in baza cererii de inregistrare a mentiunilor si a documentelor anexate la aceasta in forma electronica, avand incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa.
Astfel ca, documentele anterior mentionate vor fi transmise numai prin mijloace electronice, prin portalul de servicii online al Oficiului National al Registrului Comertului,
https://portal.onrc.ro/ sau prin posta electronica (adresele de e-mail ale Oficiului National al Registrului Comertului si ale oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale fiind disponibile pe pagina de internet a ONRC,
www.onrc.ro, la sectiunea Contact)
De asemenea, copiile de pe inregistrarile efectuate si de pe actele prezentate de solicitanti, informatiile despre datele inregistrate si certificatele constatatoare se elibereaza pe cale electronica.
Totodata, activitatea de asistenta pentru efectuarea procedurilor necesare inregistrarii prin mijloace electronice in registrul comertului, din cadrul oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale, precum si activitatea de publicare si de furnizare a Buletinului procedurilor de insolventa se realizeaza prin mijloace electronice.